مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-31اقتصادي

فجر44| در دهه فجر 850 میلیارد ریال پروژه برقی در توزیع شیراز افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که ایام الله دهه فجر امسال، بالغ بر 850 میلیارد ریال پروژه در محدوده 10 شهرستان تحت مدیریت این شرکت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا سلاحی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره ای کوتاه به وضعیت کنونی شبکه و تاسیسات برقی در محدوده شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با انجام مقایسه ای آماری، میزان رشد کمی و کیفی اقدامات در دهه مبارک فجر، را بیان کرد.

او با یادآوری اینکه، اولویت اصلی در پروژه های امسال محرومیت زدایی، هوشمندسازی و ارتقا شاخصهای کیفی در بهینه سازی و پایداری شبکه است، گفت: در طول امسال طول خطوط شبکه فشار متوسط 126 کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف137کیلومتر با نصب 635 عدد ترانسفورماتور جدید ظرفیت ترانسفورماتورهای منصوبه 107 مگاولت امپر افزایش یافته است سلاحی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین وظایف و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شیراز را مدیریت مصرف انرژی ذکر و اضافه کرد: امسال و علیرغم همه مشکلات با همکاری خوب مشترکان و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تبیینی موفق به کاهش پیک مصرف به میزان 220 مگاوات شدیم.

او اضافه کرد: در ده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد رشد مصرف بوده که خوشبختانه رشد مصرف بخش صنعتی بسیار بالاتر از رشد متوسط و به میزان 11 درصد میباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| در دهه فجر 850 میلیارد ریال پروژه برقی در توزیع شیراز افتتاح می شود

فجر44| در دهه فجر 850 میلیارد ریال پروژه برقی در توزیع شیراز افتتاح می شود